Znajdziesz mnie tutaj

środa, 3 maja 2017

SAL "4 pory roku" - wiosna

Miałam nie zapisywać się już na żadne SAL-e, ale kiedy Ula zaproponowała zabawę z wzorami projektu Moniki - Igiełki
zdecydowałam się od razu, bo bardzo lubię wzory Moniki. A poza tym nie trzeba haftować całości tylko można wyszyć dowolne elementy z określonej pory roku.
A skoro mamy wiosnę
to powstały hafciki motyli
 kanwa Aida Zweigart 14 ct , kolor: 101 - kość słoniowa
nitki Ariadna dobierałam sama
A zaraz potem motylki wylądowały na karteczkach
i wszystkie razem

19 komentarzy:

  1. Ale piękna kolekcja motyli.
    Pozdrawiam, Elu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu cudowne karteczki stworzyłaś z motylkami :) Dziękuję za udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki. Śliczne są te motylki 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie śliczne motylki, i jak im ślicznie w tych karteczkach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brakuję mi jeszcze niebieskiego motylka, Elu pieknie wyszły te kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne motylkowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki!
    Może te motylki przywołają prawdziwą wiosnę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne motylki! Idealnie wyglądają na tych karteczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafciki same w sobie już są urocze, a na karteczkach wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eluniu! Przepiękne Hafciki- Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kolekcja motylkowych karteczek powstała!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki. Ja jeszcze się nie zabrałam za sal tym bardziej podziwiam tempo. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajniutkie :-) Gdy na nie patrzę, aż mnie korci, żeby jednak spróbować krzyżyków.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne i motylki i karteczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne karteczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, produkcja hurtowa! A ten niebieski jest obłędny! Te oczy na skrzydłach! Wow!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...